Ophalen, verzenden & retourneren

Ophalen in de winkel?

Kom je het product ophalen bij Industrialz?

Ten eerste super gezellig, ten tweede is dat natuurlijk helemaal gratis. Bel of mail ons even zodra je de bestelling geplaatst hebt. We kunnen dan gelijk aangeven of het product op voorraad is en leggen wij het netjes voor je klaar.

(check onze website voor de openingstijden).

Wil je het verstuurd hebben?

Verzendwijze

Binnen Nederland verzenden wij pakketten via PostNL wanneer deze vallen binnen de volgende afmetingen en gewicht:

  • Maximale afmetingen 176 x 78 x 58 cm.
  • Minimale afmetingen 14 x 9 x 1 cm.
  • Het pakket mag niet zwaarder zijn dan 30 kg

Grotere of zwaardere pakketten verzenden wij via GLS.

Brievenbuspakket:

  • Minimumformaat: 14 x 9 cm
  • Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm
  • Maximumgewicht: 2 kg

Tarieven verzenden pakketten

  • Een pakket met de afmetingen van maximaal 100x50x50 cm en een gewicht tussen de 0-10kg is € 6,50*
  • Een pakket met de afmetingen van maximaal 100x50x50 cm en een gewicht tussen de 10 – 30kg is € 12,71*
  • Een pakket met de afmetingen van maximaal 176x78x58 cm cm en een gewicht tussen de 0 – 10kg is € 12,71*
  • Brievenbuspakket € 3,80*
  • Pakketten via GLS hanteren wij een tarief van €12,71

*LET OP: Wij houden de tarieven aan van Post NL. Indien er wijzigingen zijn bij Post NL dan voeren wij deze ook door. Voor de meest actuele verzendtarieven verwijzen wij graag naar: https://onlineverzendservice.postnl.nl/Tarieven

Levertijden

Op dinsdag en vrijdag verzenden wij onze producten mits de producten uit voorraad leverbaar zijn.

Op onze website hebben wij per product de verwachte levertijd vermeldt. Dit is een indicatie. Een aantal producten maken wij zelf en kunnen wij de voorraad hiervan zelf op peil houden. Sommige producten kopen wij in en zijn wij afhankelijk van onze leveranciers of deze daar op voorraad zijn.

Mocht het voorkomen dat een artikel op het moment van bestellen niet meer beschikbaar is, zullen wij je hiervan uiteraard zsm op de hoogte brengen.

Op zondag en maandag is Industrialz gesloten dus op deze dagen zullen de bestellingen niet in behandeling genomen worden. Op dinsdag zullen wij de binnengekomen bestellingen behandelen.

Wij kunnen geen exacte datum en/of tijdstip aangeven wanneer je bestelling wordt afgeleverd omdat wij afhankelijk zijn van de vervoerders. Maar je krijgt na je bestelling een track&trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

Retourneren

Voldoet het product niet helemaal aan je wensen en wil je iets retourneren? Dat is geen probleem!

In dat geval mag je binnen 14 dagen na ontvangst op eigen kosten het artikel in originele en onaangetaste staat terug sturen naar de winkel. Stuur ons eerst een mail naar [email protected] welk artikel je terug wil sturen.

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort zodra wij het artikel in goede orde en onbeschadigd retour ontvangen hebben.

Je kunt het artikel in de originele verpakking met de orderbevestiging/ factuur voldoende gefrankeerd en goed verpakt retour zenden naar de winkel:

Industrialz
Terheijdenstraat 3C
4811 AW Breda

Je kunt het artikel ook retour leveren in de winkel, we hebben dan wel (een kopie van) de orderbevestiging/ factuur nodig.

Het retourbedrag kan niet in contanten worden voldaan maar zal op het opgegeven rekeningnummer teruggestort worden binnen 14 dagen.

Als wij het artikel beschadigd en/of niet in originele staat ontvangen, vervalt het recht op restitutie. Industrialz is ook niet verantwoordelijk voor het kwijtraken of beschadigen tijdens retourverzending. Zorg dan ook altijd voor een verzendbevestiging en een track & trace code.

Je bent niet verplicht om een reden op te geven, maar het helpt ons wel om de service te verbeteren.

De Lightbar is een product dat speciaal op maat gemaakt wordt. Dit product kan om deze reden niet retour gestuurd worden. Dit staat ook beschreven bij het product zelf op de webshop.

Retour defect artikel

Als je een artikel hebt ontvangen die niet goed werkt of zelfs kapot is, dan kun je dit melden door een bericht te sturen naar: [email protected]

Vermeld je gegevens, ordernummer, omschrijving en stuur een foto mee van het product en de klachten. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen en kijken naar een passende oplossing.

0